Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
1. VOLATILITY SPILLOVER BETWEEN BIST 30 FUTURES AND SPOT MARKETS: A DCC-GARCH ANALYSES
3. Mutluluk Temalı Reklamların Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
4. Sağlık İşletmelerinde Strateji Uygulamalarına Etki Eden Faktörlerden Örgüt Kültürü ile Performans İlişkisi
5. Vergi Eğitimi ile Fiş-Fatura Alma Duyarlılığı İlişkisinin Lojistik Regresyon Analizi
6. Çalışanların Değişime Dirençlerinin Örgütsel Çevikliğe Etkisinde Personel Güçlendirmenin Aracı Rolü
7. Turistlerin Destinasyon Tercih Etme Nedenlerinin ve Gastronomik Tüketim Eğilimlerinin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi
8. IS KUZNETS’ INVERTED-U HYPOTHESIS VALID FOR TURKEY?: ARDL BOUNDS TESTING APPROACH
9. Belediyelerde Vatandaş Katılımı: Ayvacık Belediyesi Örneği
10. Demiryolu ve Karayolu Yolcu Taşımacılığında Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması