Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
Customer Satisfaction From The Services of Retailing Markets: A Model Proposal With Multiple Logistic Regression
İŞKUR’dan Hizmet Alan İşarayanların Danışmanlık Faaliyetlerinden Memnuniyeti: Çanakkale İŞKUR Örneği
Örgütlerde Davranışsal Karar Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Sağlık Çalışanlarının İş Becerikliliği ile Çalışmaya Tutkunluk İlişkisinde Örgütsel Erdemliliğin, Öz -Yeterliğin ve Duygusal Zekânın Aracılık Rolü
Pandemi Döneminde Sağlık Çalışanlarının Duygusal Zekâ Durumları ile Prososyal Davranışları Arasındaki İlişkiyi İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
The Varying Impact of Self and Other Oriented Message Appeals on Volunteering
Determining The Country-Specific Variables Affecting The Market Value of Turkish Eurobonds: NARDL Approach
The Evaluation of Financial Performances of Logistics Companies in Turkey: A Data Envelopment Analysis Approach