Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
Marka Sayfalarına Yönelik Tutumun Marka Sayfalarındaki Reklamlara Yönelik İnançlar İle Marka Sayfalarına Üye Olma Niyeti Arasındaki İlişkideki Aracılık Rolünün İncelenmesi
Stratejik Düşünmenin Temel Bileşenleri: Türk Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma
Fourier Tipi Birim Kök Testleri İle Türkiye Ekonomisinde Sayın Alma Gücü Paritesinin Geçerliliğinin Test Edilmesi (1980: M1 - 2019: M9)
Örgüt İkliminin Örgütsel Sinizm Üzerindeki Etkisinde Lider - Üye Etkileşiminin Aracılık Rolü
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma: Çanakkale Örneği
Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü
Evaluation of The Effectiveness of The Internal Control System in Hospital Business: A Case Study
The Relationship Between Social Loafing and Work Alienation: A Case Study
Impact of Future Expectations on Career Planning Attitudes' of Professional Esports Athletes
Psikolojik Sözleşme İhlali İle Yenilikçi İş Davranışı İlişkisinde Örgütsel Sinizmin Rolü