English English

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

Yönetim Bilimleri Dergisi

Yıl:2021 Cilt:19 Sayı:39

Makaleler

Tam Metin / Full Text tıklayınız...

Kapak / Cover tıklayınız...
 

  • Marka Sayfalarına Yönelik Tutumun Marka Sayfalarındaki Reklamlara Yönelik İnançlar İle Marka Sayfalarına Üye Olma Niyeti Arasındaki İlişkideki Aracılık Rolünün İncelenmesi

    Selin KÜÇÜKKANCABAŞ ESEN , Ecehan TURGUT , Çağatay AKDOĞAN
  • Stratejik Düşünmenin Temel Bileşenleri: Türk Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma

    Yunus Emre TAŞGİT , Kübranur ÇAKIR
  • Fourier Tipi Birim Kök Testleri İle Türkiye Ekonomisinde Sayın Alma Gücü Paritesinin Geçerliliğinin Test Edilmesi (1980: M1 - 2019: M9)

    Mesut YÜCESAN
  • Örgüt İkliminin Örgütsel Sinizm Üzerindeki Etkisinde Lider - Üye Etkileşiminin Aracılık Rolü

    Ahmet MUMCU , Kubilay ÖZYER
  • Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerini Tercih Etme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma: Çanakkale Örneği

    Yasin GÜLTEKİN , Mustafa KAPLAN
  • Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü

    Nurettin Ozan BAKIR , Emil AGHARZAYEV
  • Evaluation of The Effectiveness of The Internal Control System in Hospital Business: A Case Study

    İlknur ESKİN
  • The Relationship Between Social Loafing and Work Alienation: A Case Study

    Gülşen YURDAKUL , Melahat ÖNEREN
  • Impact of Future Expectations on Career Planning Attitudes' of Professional Esports Athletes

    Ufuk BİNGÖL , Yasin Nuri ÇAKIR
  • Psikolojik Sözleşme İhlali İle Yenilikçi İş Davranışı İlişkisinde Örgütsel Sinizmin Rolü

    Oytun SEZGİN , Zeki UÇAR