Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
1. ONLINE HİZMET KALİTESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE ONLİNE HİZMET KALİTESİ ALGISININ PANDEMİ ÖNCESİ VE PANDEMİ SÜRESİNCE KARŞILAŞTIRILMASI: BİR ARAŞTIRMA
2. DENEYİME AÇIKLIK VE İŞLE BÜTÜNLEŞME ARASINDAKİ İLİŞKİDE ÖZ-YETERLİĞİN VE MÜKEMMELİYETÇİLİĞİN ROLLERİ: DÜZENLEYİCİ ARACI MODEL
3. YAPAY ZEKA ARAÇLARI İKY İÇİN NASIL DEĞER YARATABİLİR? ÇALIŞAN DUYGU ANALİZİNİN UYGULAMA ALANLARININ İNCELENMESİ
4. EXAMINING THE EFFECTS OF EMPLOYEES' VISIONARY LEADERSHIP PERCEPTIONS ON ORGANIZATIONAL AGILITY WITH STRUCTURAL EQUATION MODEL: A RESEARCH IN AVIATION SECTOR
5. THE EFFECT OF CONSPICUOUS CONSUMPTION ON BRAND LOYALTY AND THE MEDIATING ROLE OF REFERENCE GROUPS
6. THE EFFECT OF PSYCHOLOGICAL EMPOWERMENT ON ORGANIZATIONAL CYNICISM: A RESEARCH ON UNIVERSITY STAFF
7. A MULTI-CRITERIA DECISION-MAKING MODEL FOR RANKING SMART MEGACITIES AND DEFINING THEIR KEY PERFORMANCE INDICATORS
8. TÜRKİYE’DE BÜTÇE PROSEDÜRLERİNİN GELİŞİMİ VE MALİ DİSİPLİNE ETKİLERİ: 1998- 2021 DÖNEMİ İÇİN BİR İNCELEME
9. SAUDI ARABIA'S NUCLEAR ENERGY PROGRAM: CHALLENGES AND CONCERNS IN THE US-SAUDI ARABIA NUCLEAR COOPERATION NEGOTIATIONS
10. RUSSIA'S INTERVENTION IN UKRAINE FROM THE PERSPECTIVE OF LEGALITY AND LEGITIMACY DILEMMA
11. BİREYSEL MEŞRUİYET ALGISININ KARAR ALMA STİLLERİNE ETKİSİ: KRİPTO VARLIK ALIM SATIM PLATFORMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
12. ENERJİ TÜKETİMİ, ÇEVRE KALİTESİ VE FİNANSAL GELİŞME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: PANEL EŞANLI DENKLEMLER SİSTEMİ ANALİZİ
14. GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES