English English

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

Yönetim Bilimleri Dergisi
(e-ISSN: 2147-9771)

Yıl:2019 Cilt:17 Sayı:33

Makaleler

Tam Metin / Full Text tıklayınız... ../dosyalar/Ybd/volume-17-issue-33.pdf

Kapak / Cover tıklayınız... /dosyalar/Ybd/ybd-sayi-33-kapak_800.jpg

İçindekiler / Contents tıklayınız... ../dosyalar/Ybd/yonetim-bilimleri-dergisi-33-sayi-sayfalar-5-6.pdf

  • RE-ASSESSMENT OF LEADERSHIP BEHAVIOR TAXONOMY CONSTRUCTS: CONSTRUCT VALIDATION ANALYSIS

    Mehtap Özşahin
  • “I DO NOT TRUST THESE ORGANIZATIONS!” WHY UNIVERSITY STUDENTS DO NOT VOLUNTEER IN TURKEY

    Eyüp Aygün Tayşir , Zeynep Erdoğmuş
  • PERFORMANS ODAKLI BİR ÜNİVERSİTEDE AKADEMİSYENLERİN ÇALIŞMA DENEYİMLERİ

    Şule Aydın Turan , Esra Dil , Pınar Memiş Sağır
  • ÖRGÜTSEL USTALIĞIN MÜŞTERİ ODAKLI HİZMET DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE HATA YÖNETİM KÜLTÜRÜNÜN ARACILIK ROLÜ

    Pelin Kanten , Selahattin Kanten
  • How Housing Brands Use Social Media in Their Marketing Communications?: A Content Analysis

    Meltem Öztürk , T. Perçin Batum
  • Hizmet Ölçeği Artışı ve Kalite Algısı İlişkisi: Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Örneği

    İbrahim Tanju Akyol , Mustafa Kara
  • VERGİ REFORMU MU? YOKSA VERGİ DEFORMU MU?

    Can Aktan , Ufuk Gencel , Serdar Yay
  • ÇANAKKALE İLİNDE FAALİYET GÖSTEREN 4 VE 5 YILDIZLI OTEL ÇALIŞANLARININ YÖNETİM TARZI ALGILARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

    Funda Aldoğan Şenol , Oğuz Diker , Lütfi Atay
  • BİREYSEL EMEKLİLİK ŞİRKETLERİNİN FİNANSAL PERFORMANSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

    Yüksek Lisans Onan Şahin , Dr. Öğr. Üyesi Çağatay Başarır
  • TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

    OLCAY BEKTAŞ , Veli Durmuşoğlu